lunes, 18 de julio de 2011

Hey! Hola nois i noies, aquí em teniu a mi, a la cinquena participant d'aquest delirant blog: Taoshira. Sóc una noia a la que li encanta qualsevol forma d'art, i tot i que no sóc bona en totes elles, m'agradaria saber-ne una mica més de totes. Em represento a mi mateixa amb la forma d'un conill ja que em solen dir que m'hi assemblo, i a més a més, no és adorable? XD
Definitivament, esperem poder dur-vos amb nosaltres al món de l'art, que tan profundament està marcat dins nostre, ja que per nosaltres el món de l'art, és una aventura que la fem jugant i divertint-nos, tot i que sempre acabem imposant una mica de serietat i d'amor propi a les nostres obres. Així que desitjo amb tot el meu cor que us arribi l'art amb la mateixa intensitat en que el vivim nosaltres.

Hey! Chicos y chicas, así pues ahora me tenéis a mi aquí, a la quinta participante de este delirante blog: Taoshira. Soy una chica a la cual le fascina cualquier forma de arte existente, y es por eso, que a pesar de que no se me dan bien todos los campos del arte, me gustaria ser capaz de aprender un poco de cada uno. Me reprensento a mi misma con la forma de un conejo ya que me suelen decir que me le parezco, y además, no es adorable? XD
Definitivamente, esperamos poder llevarnos con nosotras al mundo del arte que tan profundamente se ha anclado en nuestros corazones, ya que para nosotras, el mundo del arte és una aventura que la vivimos jugando y divitiéndonos, a pesar de que siempre debamos ponerle un poco de seriedad y amor propio a la obra que realizamos. Así que deseo, desde el fondo de mi corazón, que os llegue el arte con la misma intensidad con la que nosotras lo vivimos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario