lunes, 18 de julio de 2011

CANDY


I com que més val tard que mai, aquí va el sisè granet de sorra d'aquest blog. Jo em dic Candy; pseudònim que vaig començar a utilitzar quan tenia sis o set anys, i que NO té res a veure amb la sèrie manga.

Sempre m'ha encantat el dibuix però sobretot el de vestuari, així que quan en vaig tenir ocasió em vaig començar a fer-me les meves pròpies disfresses fins que, al dia d'avui, intento convertir-ho en una professió estudiant escenografia per ser figurinista.

M'encanten els hàmsters, el barroc i els 60' i adoro les coses originals, o més comunment anomenades: horteres.

Y como más vale tarde que nunca, ahí va el sexto granito de arena de este blog. Yo me llamo Candy; pseudónimo que empecé a utilizar cuando tenía seis o siete años, y que NO tiene nada que ver con la serie manga.

Siempre me ha gustado el dibujo pero sobretodo el de vestuario, así que en cuanto tuve ocasión empecé a hacerme mis própios disfraces hasta que, hoy en dia, intendo convertirlo en una profesión estudiando escenografia para ser figurinista.

Me encantan los hamsters, el barroco y los 60' y adoro las cosas originales, o más comunmente nombradas: horteras.


No hay comentarios:

Publicar un comentario